menu
menu

Horesta

Synergien mellem video og SoMe

Hospitality branchens største event er uden tvivl Horesta Årsdag. Årets tema var ‘Everchanging tomorrow’ og gennem nationale og internationale speakere, ønskede Horesta at skabe en dag fyldt med information, inspiration og netværk. Foruden at være hovedsponsor skulle vi hjælpe Horesta med at optimere billetsalget og promovere eventet.

Udfordring

Til Horesta Årsdag 2018 skulle Comwell Conference Center Copenhagen fyldes op med helst over 600 deltagere til en dag med spot på digitalisering. Dette krævede en eksponeringsstrategi og gennemgribende contentplanlægning for at vække en yderligere interesse for billetkøb.

Indsigt

I tråd med Horesta Årsdags tema om digitalisering er SoMe ofte den oplagte mulighed for eksponering. For at levendegøre kommunikationen fra Horesta til deres gæste kombinerede vi videomediet med SoMe strategien. Fra denne synergi udsprang teaser videoer og opslag til Horestas platforme: Instagram, Facebook samt Linkedin, SoMe styring og præsentationsmateriale til eventet samt en Flashback video efterfølgende.

Løsning

Med et sammenspil af video og SoMe skabte G&C optimale rammer for årets største event indenfor Hospitality branchen. Teasende og informative video-opslag, SoMe strategi og content planlægning skræddersyet til Horestas brand og platforme resulterede i et fuldkommen udsolgt event med i alt 620 deltagere.

appsSe alle projekter

Andre projekter

Meetly

Great leaders share their insights, and still win

Bark

Ærlighed og humor giver glade gæster

Hotel Marriott - Royal suite

Multipelt brandunivers til femstjernet suite på Marriott

Marienlyst Strandhotel

Strategisk branding og intelligent omnichannel marketing

Responsible Hospitality

Transforming CSR into brand value

ISS

Strømlinede gæsteoplevelser fra Norge til Sydafrika