menu
menu

Horesta

Synergien mellem video og SoMe

Hospitality branchens største event er uden tvivl Horesta Årsdag. Årets tema var ‘Everchanging tomorrow’ og gennem nationale og internationale speakere, ønskede Horesta at skabe en dag fyldt med information, inspiration og netværk. Foruden at være hovedsponsor skulle vi hjælpe Horesta med at optimere billetsalget og promovere eventet.

Udfordring

Til Horesta Årsdag 2018 skulle Comwell Conference Center Copenhagen fyldes op med 600 deltagere til en dag med fokus på digitalisering i hospitality branchen. For at årsdagen blev en succes og målet for deltagerantallet blev nået, krævede dette en eksponeringsstrategi og gennemgribende contentplanlægning for at vække en yderligere interesse for billetkøb.

Indsigt

I tråd med Horesta Årsdags tema, digitalisering, er markedsføring via de sociale medier ofte en oplagt mulighed for eksponering. For at levendegøre kommunikationen fra Horesta til deres gæster kombinerede vi videomediet med social medie strategien.

Løsning

Med et sammenspil af video og nøje udvalgte sociale medier skabte Gottlieb & Co optimale rammer for årets største event indenfor Hospitality branchen. Teasende og informative video-opslag, sociale medie strategi og content planlægning skræddersyet til Horestas brand og platforme resulterede i et fuldkommen udsolgt event med i alt 620 deltagere. Til eventen stod vi for styring af de sociale medier og præsentationsmateriale samt efterfølgende leverede vi en Flashback video med alle eventens highlights og ekspertudsagn.

appsSe alle projekter

Andre projekter

Horesta

Synergien mellem video og SoMe

Sukaiba

Skyhøje ambitioner

Meetly

Visionære ledere deler deres indsigt, og vinder stadig

Bark

Ærlighed og humor giver glade gæster

Hotel Marriott - Royal suite

Multipelt brandunivers til femstjernet suite på Marriott

Marienlyst Strandhotel

Strategisk branding og intelligent omnichannel marketing