Skyhøje ambitioner
En imponerende udsigt fortjener en iøjnefaldende indretning med lækre møbler. AC Hotel Bella Sky Copenhagen har en af Københavns mest storslåede udsigter over byen, og de ønskede at omdanne deres berømmede Sky Bar til en ny topklasserestaurant, bar og gastronomisk knudepunkt, hvor det bedste fra Skandinavien møder det ypperste fra Japan. Sukaiba Copenhagen indfanger essensen af japansk madkultur i en international atmosfære, der tilbyder en udsøgt, sofistikeret og indbydende madoplevelse.
Udfordring
At omdanne Sky Bar til Sukaiba Copenhagen – og opfylde AC Hotel Bella Sky Copenhagens drøm om en succesrig japanskinspireret restaurant og bar – krævede en omfattende strategi, hvor vi fik etableret et brand, der gjorde det fortåeligt, hvor fantastisk en madoplevelse Sukaiba er, samtidig med at det skulle give gæsterne lyst til at vende tilbage.
Indsigt
Generelt kommer restaurantgæster sjældent ”bare forbi”, særligt ikke hvis din restaurant ligger på øverste etage i en skyskraber frem for midt på byens hovedstrøg. Med det formål at øge tiltrækningskraften og lokke gæsterne inden for døren til en gastronomisk totaloplevelse designede vi en brandingstrategi, der omfavner essensen af Sukaiba Copenhagen.
Løsning
Den mangefacetterede, gæsteorienterede løsning indbefattede en grafisk identitet, der var gennemsyret af Sukaiba Copenhagens dna, og en skarpt designet hjemmeside, der sætter den ekstraordinære madoplevelse i fokus, og endelig en række lækre fotos og et PR-materiale.
appsSe alle cases
Andre cases
Horesta
Employer branding kampagne, der skal få de unge til at vælge job i hotel- & restaurationsbranchen