menu
menu

Gilleleje Badehotel

Målsætning for ny marketingstrategi

Fra første øjeblik man træder ind af døren på Gilleleje badehotel mærker man de klasisske badehotels traditioner og man kommer til at opleve meget mere end et normalt hotelophold. Badehotellet havde et ønske om at opnå et øget kendskab på leisuredelen, samt øge antallet af bookinger for deres møde- og konferenceprodukt. De ønskede generelt at opnå en større omtale af deres hotel samt en generel strategi for hvordan de løbende kunne tiltrække nye gæster. Vi hjalp dem med dette, gennem en visuel film- og foto præsentation af de forskellige muligheder på Gilleleje Badehotel og efterfølgende klippede dette op til segmenteret kommunikation til potentielle gæster via opslag til de sociale medier og en Direct mail kampagne henvendt mod B2B-segmentet.

Udfordring

Gilleleje Badehotel havde ikke investeret synderligt i opbyggelsen af et content univers på de sociale medier og havde bl.a.ingen LinkedIn eller instagram profil. Der lå derfor en oplagt mulighed for at få øget kendskabet via en større SoMe indsats.

Indsigt

Et stærkt fokus på sociale medier med kvalitets content udviklet via film- og fotodage var den ene leverance. Derudover bestod opgaven i udarbejdelsen af en kampagne målrettet en 1-1 accountbaseret tilgang ift. B2B-markedet. Rent lav praktisk bestod dette i en Direct mail kampagne målrettet mødebookere og andre beslutningstagere.

Løsninger

Der er blevet opbygget en stærk SoMe fortælling om hvad Gilleleje Badehotel har at tilbyde. Dette skal videreudvikles og der ønskes bl.a. at opnå et større antal følgere og yderligere interaktioner. Gennem det øgede fokus på markedsføring igennem SoMe, har Gilleleje Badehotel fået opbygget et contentunivers og kommet ud over stepperne. Derudover er der også blevet sat en proces op for salgsfremmende aktiviteter og kommunikationen omkring deres fantastiske B2B-produkt er blevet optimeret gevaldigt.

Office Club

Ny identitet, nyt website og en ny digital strategi

Marienlyst Strandhotel

Strategisk branding og intelligent omnichannel marketing

Lystfisker Danmark

Flere lystfiskere i Danmark

Bandholm Badehotel

Rebranding af Bandholm Badehotel

Crowne Plaza

Sommerkampagne i Corona tider

KolleKolle

Ny identitet og website

Horesta

Employer branding kampagne, der skal få de unge til at vælge job i hotel- & restaurationsbranchen