Målsætning for ny marketingstrategi
Udfordring
Indsigt
Et stærkt fokus på sociale medier med kvalitets content udviklet via film- og fotodage var den ene leverance. Derudover bestod opgaven i udarbejdelsen af en kampagne målrettet en 1-1 accountbaseret tilgang ift. B2B-markedet. Rent lav praktisk bestod dette i en Direct mail kampagne målrettet mødebookere og andre beslutningstagere.
Løsninger
Der er blevet opbygget en stærk SoMe fortælling om hvad Gilleleje Badehotel har at tilbyde. Dette skal videreudvikles og der ønskes bl.a. at opnå et større antal følgere og yderligere interaktioner. Gennem det øgede fokus på markedsføring igennem SoMe, har Gilleleje Badehotel fået opbygget et contentunivers og kommet ud over stepperne. Derudover er der også blevet sat en proces op for salgsfremmende aktiviteter og kommunikationen omkring deres fantastiske B2B-produkt er blevet optimeret gevaldigt.
appsSe alle cases
Andre cases