Ny identitet og website
I forbindelse med det nye ejerskab på Bandholm Hotel, ønskede den nye ejere at repositionere det smukke og hyggelige hotel. Bandholm Hotel er indbegrebet af diskret luksus i smukke omgivelser. Udsøgt, lokal inspireret mad og hjertelig betjening. Romantiske omgivelser, havudsigt og landlig idyl. Perfekt til at koble af og nyde hinanden.
Udfordring
I forbindelse med det nye ejerskab og forpagtning på Bandholm Hotel, indgik Gottlieb & Co et strategisk samarbejde med en klar målsætning om at repositionere hotellet og styrke den digitale tilstedeværelse, med henblik på at tiltrække nye gæster - både B2B og B2C.
De sociale kanaler (Facebook, Instagram) blev ikke udnyttet optimalt i forhold til hotellets store potentiale - både i forhold til antal følgere, taktiske kampagner og forbedret ROI på målrettede marketingaktiviteter. Bandholm Hotel blev i 2017, 2018 og 2019 kåret som Danmarks bedste hotel af Tripadvisor. Udmærkelser som ikke blev kommunikeret bredt nok ud. Bandholm Hotel var ikke synlig nok i B2B markedet, hvor business kunder (mandag-fredag) ikke fyldte nok på hotellet.
Løsninger
Vi udviklede helt ny identitet og visuel grafisk stil. Kort sagt en 360 graders rebranding, med ny identitet, website, profilfilm, content film og opbygning af egne sociale kanaler.
Se mere på www.bandholmhotel.dk
appsSe alle cases
Andre cases