Ikoniske bygninger - kræver en eksklusiv kommunikation
Office club består af tre ikoniske ejendomme i hjertet af København, som indeholder private kontorer og arbejdsområder.
De tre fredede huse består af Brønnums Hus, Harsdorffs Hus og Zieglers Gaard, som alle er omhyggeligt restaureret indrettet til at imødekomme de daglige behov for lejerne.
Udover erhvervslejemål har Office Club også nogle af Københavns mest eksklusive mødelokaler, der sætter unikke rammer for deltagerne krydret medi moderne kunst og unikke design.
Udfordring
Office Clubs ønskede at fremvise deres unikke huse og lokaler på en mere eksklusiv og moderne måde og tog derfor fat i Gottlieb & Co for at få “hospitality-stemningen” meget bedre implementeret i deres kommunikation og identitet. Det eksisterende brand og digitale tilstedeværelse svarede ikke længere til niveauet af deres produkt. Udfordringen var derfor også hvordan man kommunikerer et fem-stjernet produkt på en uprætentiøs, men samtidig stilren måde.
Indsigt
Vi analyserede markedet, og på trods af at det er præget af mange og store aktører var positionen som topbrand ledig. Tidligere havde man fokuseret meget på en informativ tilgang, så frem for at tale om kvm og gulvtæpper ønskede vi nu at fokusere på den unikke gæsteoplevelser man kunne få som erhvervslejer eller mødedeltager.
Løsninger
Løsningen blev en total rebranding af Office Club med en helt ny kommunikationsplatform, ny identitet, nyt website og en ny digital strategi.
Både eksisterende og nye kunder har taget meget positivt imod den nye kommunikation. Efter launch af det nye brand er arbejdet med at tiltrække flere gæster og øge kendskabet til Office Club. Vi ser frem til det fortsatte samarbejde
appsSe alle cases
Andre cases