Sommerkampagne i Corona tider
Hotel Crowne Plaza Copenhagen Towers i Ørestaden i København er Danmarks førende hotel inden for bæredygtighed. Det perfekte valg som overnatning for forretningsrejsende, møder, city breaks og i forbindelse med events i Royal Arena. På hotellet plejer det at vrimle med gæster, men alt blev anderledes da Corona-virussen ramte Danmark.
Udfordring
Crowne Plaza Copenhagen blev ligesom alle andre hoteller ramt af Corona krisen og de restriktioner der pludselig var for turismen i Danmark. København, som ellers er en turistmetropol, der både tiltrækker forretnings- og feriegæster, står lige pludselig uden internationale gæster og kampen om at få fat i de danske gæster begynder.
Indsigt
Mange danskere har bekymringer i forhold til at tage på sommerferie i København og kendskabet til, hvordan man kan sammensætte flere end de vanlige par dages ferie i København på en god måde er lav. Hotel Crowne Plaza Copenhagen Towers skal tilpasse sig situationen og rette deres kommunikation imod en målgruppe, som hidtil ikke er blevet prioriteret højt: Danske familier på sommerferie
Løsninger
For at ramme den nye målgruppe producerede vi en sommerkampagne med målet om henholdsvis at tiltrække familier og par. Filmen fokuserer på fordelene ved hotellets placering tæt på naturen og samtidigt tæt på centrum af København med de mange oplevelser - kendte og mindre kendte. Vi er stolte af at være med til at bidrage til sommerkampagnens vigtige mål om at tiltrække nye gæster til Crowne Plaza Copenhagen Towers og få hotellet hæderligt igennem sommeren 2020.
appsSe alle cases
Andre cases