Ny identitet og website
KolleKolle er et konferencehotel med mødelokaler til kurser og konferencer samt til festlige arrangementer og fødselsdage ved Furesø nord for København. Det har en skøn beliggenhed omkranset af skov og marker, de værdsætter gode råvarer men vigtigst af alt så værner de om deres imødekommende, hjælpsomme og servicemindede team.
Udfordring
Det er i dag en udfordring for KolleKolle at mødemarkedet i området bliver mere konkurrencepræget både på grund af Herregårde og slotte, der aktivt går ind på mødemarkedet og den stigende kapacitet i København. For at være konkurrencedygtig og oppe i tiden vil KolleKolle gerne update deres brand identitet for at fremhæve deres unikke salgs punkter sådan at de kommer til at være top of mind hos kunderne og kan rekvirere nye kunder.
Indsigt
For at udvikle en ny identitet til KolleKolle analyserede vi først hvad de står for i dag og kom frem til tre kerneværdier, der skal definere dem i fremtiden: dedikation, teamspirit og varme. Ud fra det skabte vi et payoff, der tiltaler målgruppen direkte og inkluderer dem i budskabet imens vi samtidig fremhæver kerneproduktet og det der gør det unikt: “Dit naturlige mødested”
Løsninger
Vi afsluttede rebrandingen med at skabe et nyt visuelt udtryk der inkluderer et nyt Logo, hvilket er inspireret af lokationen og deres evne for at bringe mennesker sammen med naturen som inspirationskilde. Billedstilen er også valgt i hensigt på at forene møder og naturen i sammensætningerne, der fanger kundernes øjne. Den nye identitet kommer til live på den ny designede hjemmeside, som tiltaler kunderne bedre igennem klar kommunikation, intuitiv UX Design og bedre call to action.
appsSe alle cases
Andre cases