Atlantic Link fik nyt design og solidt website
Atlantic Link repræsenterer destinationer, hotelkæder, ekslusive togforbindelser og krydstogtsselskaber fra hele verden i Skandinavien og Finland. Atlantic Link er et full-service representationsbureau i en klasse for sig selv. Bureuaet havde brug for et re-make af deres gamle website. Formålet var at gøre det mere funktionelt og brugervenligt med en simpel navigation gennem websitet.
Hør her hvad CEO, Karin Gert Nielsen siger om samarbejdet og resultatet.
Atlantic Link kom til os med et ønske om en re-make af deres website, men ikke “bare” det. Deres website er et vigtigt visitkort overfor bureauets kunder og skal på enkel vis præsentere deres forretningsområder. Atlantic Link ønskede at websitet skulle afspejle deres identitet, erfaring og professionalisme i en højere grad end deres gamle website. Gottlieb & Co. har udviklet og designet det nye website i samarbejde med Atlantic Link, og lagt video-sekvenser på hjemmesiden for at skabe en dybere og stærkere tilknytning til deres identitet.
På det nye website er der blevet lagt stor vægt på at udvikle indholdsstrategien. Funktionaliteten på websitet er blevet optimeret til målgruppen, der understøtter Atlantic Links forretningsområder. Derudover er websitet blevet SEO-optimeret og gjort brugervenligt for alle devices.
Løsningen blev derfor til et website, hvor der er blevet skabt et perfekt match til brugernes interesser og hvor brugerne guides nemt og hurtigt igennem websitet efter deres konkrete behov.
appsView all news
Other news
Igang igen - efter Corona
Download rapport med tjekliste udarbejdet af Telling & Nesager, Atlantic Link og Gottlieb & Co. ...