menu
menu

ESS Group

Danske mødebookere inviteres over Sundet af frækt svensk hotelbrand

Den svenske hotel-gruppe ESS Group, som i 2019 havde sit indtog på det danske marked ved overtagelsen af driften af Marienlyst Strandhotel i Helsingør, har mod på mere i forhold til det danske marked. De ønsker, at danske mødebookere får øje på deres hoteller i Sverige i højere grad, end det sker i dag. Gottlieb & Co er glade for at have fået denne opgave for den ny-tænkende koncern blandt andet fordi det er en fest at arbejde med ESS Group stærke og modige brandingkoncept.

En opsigtsvækkende kampagne, som bygger på ESS Groups skarpe koncept tilpasset det danske marked, er således i markedet nu. Kampagnen markedsfører specifikt ESS Groups fire hoteller i Syd-Sverige, nemlig Ystads Saltsjöbad, Villa Strandvägen, MJ's i Malmø og Falkenberg Strandbad mod danske mødebookere.

Budskaberne slår målrettet på de stærkeste barrierer for at danske møde-bookere vælger at lægge deres møder i Sverige. Kampagnen skal skabe kendskab og helt konkret sørge for at Danske mødebookere tager turen over Sundet og selv oplever de unikke koncept-hoteller og konference-venues som ESS tilbyder. Faktisk kalder ESS-Group sine hoteller for destinationer, da deres produkter er så stærke, at de i sig selv udgør en destination.

Du kan opleve kampagne-sitet her

Igang igen - efter Corona

Download rapport med tjekliste udarbejdet af Telling & Nesager, Atlantic Link og Gottlieb & Co. ...

Atlantic Link

Atlantic Link fik nyt design og et solidt website  ...

JOMP

JOMP.dk - Ny jobportal med fokus på hospitalitybranchen går i luften ...

ESS Group

Danske mødebookere inviteres over Sundet af frækt svensk hotelbrand ...

Gilleleje Badehotel

Gilleleje Badehotel er mere end bare et ophold ...

Copenhagen Go

Kom til møde igen og igen .. og igen ...