Danske mødebookere inviteres over Sundet af frækt svensk hotelbrand
Den svenske hotel-gruppe ESS Group, som i 2019 havde sit indtog på det danske marked ved overtagelsen af driften af Marienlyst Strandhotel i Helsingør, har mod på mere i forhold til det danske marked. De ønsker, at danske mødebookere får øje på deres hoteller i Sverige i højere grad, end det sker i dag. Gottlieb & Co er glade for at have fået denne opgave for den ny-tænkende koncern blandt andet fordi det er en fest at arbejde med ESS Group stærke og modige brandingkoncept.
En opsigtsvækkende kampagne, som bygger på ESS Groups skarpe koncept tilpasset det danske marked, er således i markedet nu. Kampagnen markedsfører specifikt ESS Groups fire hoteller i Syd-Sverige, nemlig Ystads Saltsjöbad, Villa Strandvägen, MJ's i Malmø og Falkenberg Strandbad mod danske mødebookere.
Budskaberne slår målrettet på de stærkeste barrierer for at danske møde-bookere vælger at lægge deres møder i Sverige. Kampagnen skal skabe kendskab og helt konkret sørge for at Danske mødebookere tager turen over Sundet og selv oplever de unikke koncept-hoteller og konference-venues som ESS tilbyder. Faktisk kalder ESS-Group sine hoteller for destinationer, da deres produkter er så stærke, at de i sig selv udgør en destination.
appsView all news
Other news
Igang igen - efter Corona
Download rapport med tjekliste udarbejdet af Telling & Nesager, Atlantic Link og Gottlieb & Co. ...