menu
menu

Hotel Bretagne

Sydfrankrig Cancelled - Hornbæk Calling

I det skønne Hornbæk ligger Danmarks måske mest eksklusive badehotel - Hotel Bretagne. Man mærker virkelig følelsen af, hvordan det er lykkedes med at bringe badehotellets storhedstid tilbage, når man træder ind på Hotel Bretagne. De smukke værelser, den fantastiske udsigt, de skønne omgivelser og ikke mindst det utroligt høje niveau på madkonceptet, gør Hotel Bretagne til unikt besøg.

Udfordring

Hotel Bretagne ønskede et bureau som kunne hjælpe dem med at optimere deres kommunikation til et yngre segment, samt supportere dem med at nå ud til nye potentielle kunder. De havde rigtig godt i fat i deres “kernesegment” værende 40+ med et tilhørsforhold til Hornbæk. De så derfor klare muligheder for at nå bredere ud geografisk og prøve at tale ind til et yngre - og specielt det kvindelige segment.

Indsigt

Det var oplagt at fokusere på sponsoreret content via Facebook (og Instagram) som den primære kanal for at “ramme” de nye segmenter. Hotel Bregtagne har et utroligt lækkert produkt og derfor var det relativt lige til at identificere, hvordan vi kunne supportere dem med at få en succesfuld sommer. 

Billede 1
Billede 2
Billede 3

Løsninger

“Sydfrankrig Cancelled - Hornbæk Calling!”. Vi vidste at det var essentielt at producere flotte contentfilm og optimere den visuelle præsentation af produktet. Der blev derfor afholdt en filmdag med diverse statister til at repræsentere hhv. et yngre segment samt deres mere klassiske +40 “par-segment”. Derudover blev der udarbejdet en stærk pakketering og et nyt landingpage design målrettet en sommerkampagne. Derefter blev der lavet sponsoreret content som gik bredt ud via Facebook annoncering.

 

Resultat

Resultatet blev en succesfuld sommer med høje konverteringer på kampagnen og et godt resultat for hotel Bretagne. Det lykkedes dem at få nye gæster ind som ikke før havde besøgt hotellet og også nå ud til en yngre målgruppe.

 

Office Club

Ny identitet, nyt website og en ny digital strategi

Schæffergården

Strategisk branding og et tæt samarbejde

Hotel Bretagne

Sydfrankrig Cancelled - Hornbæk Calling

Crowne Plaza

Sommerkampagne i Corona tider

Hotel Copenhagen Go

Kom til møde igen og igen .. og igen

Horesta

Employer branding kampagne, der skal få de unge til at vælge job i hotel- & restaurationsbranchen