En helhedsoplevelse med plads til historiefortælling
Når et anerkendt og historisk brand som Søllerød Kro ønsker at forstærke sig visuelt, er man nødt til at kigge på helheden. Stemmer gæsteoplevelsen på Søllerød Kro overens med resten af kroens berøringsflader?
Udfordring
Søllerød Kro ønskede at optimere sammenhængen mellem den gastronomiske perfektion og den markedsføringsmæssige eksekvering.
Indsigt
“At spise på Søllerød Kro er en helhedsoplevelse. Her bliver gamle minder vækket og nye skabt i klassiske og hjertevarme rammer. Søllerød Kro har som brand altid været den oplevelse. Et tilflugtssted, hvor der er ro til at nyde og plads til at være.“
Med vores mange års erfaring i hospitality branchen kender vi til vigtigheden af en sammenhængende oplevelse for gæsten. Derfor skal helhedsoplevelsen overføres til Søllerøds Kros website.
Løsninger
Søllerød Kro er et respekteret og anerkendt brand, der er bygget op gennem mange års traditioner og gastronomisk perfektion. Med dette i mente har vi hos Gottlieb & Co redesignet Søllerød Kro’s website med formålet at forstærke den visuelle oplevelse med udgangspunkt i gæsten. Dertil har vi udarbejdet en brandingfilm, der inddrager gæsten i Søllerød Kro’s sanselige og specifikke univers. I denne setting bliver personlighederne bag Søllerød Kro fremhævet og historien om de eksklusive råvare - fra jord til bord- og det ypperste indenfor gastronomi og vin fortælles i et Feinschmecker miljø.
Resultater
Websitet er designet med udgangspunkt i brugeren, hvilket betyder at der gøres brug af enkel navigation og nemme indgange. Der er lagt stor vægt på brugervenlighed og æstetisk forstærkende visuelle elementer, der vækker følelser af personlige relationer og autencitet.
Besøg websitet: www.soelleroed-kro.dk
appsSe alle cases
Andre cases