menu
menu

ISS

Strømlinede gæsteoplevelser
fra Norge til Sydafrika

ISS er verdens førende udbyder af facility management-ydelser. Hver eneste dag er ISS’ medarbejdere i direkte kontakt med millioner af mennesker rundt om på deres arbejdspladser. Vi sprang naturligvis til, at ISS bad os om at hjælpe dem med at strømline deres gæsteoplevelser.

Udfordring

Vi er alle stødt på de dér små håndskrevne sedler, der fortæller, at der er noget, der ikke virker, på vores arbejdsplads – afsluttet med med en trist smiley. Nogle gange er sedlerne sjove eller skæve i deres formuleringer, men lige så ofte er de fulde af stavefejl og oser af mangel på professionalisme, og det sender det helt forkerte signal. Med mere end 200.000 kunder i 78 lande havde ISS brug for et globalt tilgængeligt værktøj til at strømline den direkte konmmunikation mellem de lokale ISS-ansatte og de mennesker, der er afhængige af deres service.


Indsigt

For at det kunne komme mennesker over hele verden til gavn, måtte Gottlieb og co. udvikle et koncept, der gjorde det muligt at kommunikere på tværs af kulturer, samtidig med at ISS’ kommunikation fremstod ensartet og sammenhængende.

Løsninger

Løsningen blev et bibliotek fuld af digitale skabeloner med prædefinerede beskeder i et venligt og imødekommende tonefald. Er opvaskemaskinen gået i stykker? Print denne skabelon ud. Skal I have folk til at stille deres frokostbakker i stativet? Brug denne. Systemet har desuden indbygget forskellige niveauer af brugeradgang, der gør det muligt at tilpasse det lokalt.

Resultater

Enhver kontakt tæller! Med det digitale bibliotek har ISS nu et redskab, der gør den udfordrende opgave, det er at ensrette beskederne til ens gæster verden over, en hel del nemmere. Selv for medarbejdere med kun lidt eller slet ingen erfaring i virksomhedskommunikation har vi gjort det nemt at gøre det rigtigt.

Office Club

Ny identitet, nyt website og en ny digital strategi

Marienlyst Strandhotel

Strategisk branding og intelligent omnichannel marketing

Lystfisker Danmark

Flere lystfiskere i Danmark

Bandholm Badehotel

Rebranding af Bandholm Badehotel

Crowne Plaza

Sommerkampagne i Corona tider

KolleKolle

Ny identitet og website

Horesta

Employer branding kampagne, der skal få de unge til at vælge job i hotel- & restaurationsbranchen