Multipelt brandunivers
til femstjernet suite på Marriott
Luksussuiter har potentiale til at generere indtjening fra meget mere end indkvarteringer. Da Copenhagen Marriott besluttede sig for at bygge byens mest luksuriøse suite med udsigt over byens ikoniske havnefront, kom de til os for at få hjælp til at tiltrække nye gæster og maksimere deres investeringsindkast.
Udfordring
For danskere er det ikke almindeligt at booke en hotelsuite til andet end et privat luksusophold. Faktisk er de fleste luksussuiter i Danmark designet til at modtage rockstjerner, internationale topledere og statsoverhoveder. Men hvad gør man med sin omkostningstunge ejendom på de dage, hvor der ikke lige er en VIP i byen? Man gør selvfølgelig sit produkt attraktivt for et nyt kundegrundlag.
Indsigt
Takket være vores mangeårige samarbejde med Copenhagen Marriott ved vi, at brandet har såvel loyale følgere som skeptiske modstandere på det lokale marked. Sidstnævnte opfatter typisk hotelkæden som stiv, konservativ og uden personlighed. For at rette op på denne misforståelse måtte Marriott begynde at vise sine mere ukonventionelle og kreative sider frem.
Løsninger
Med inspiration fra den royale suite, hvor international luksus elegant kombineres med de nordiske designtraditioner, udviklede vi et fængende brandunivers til www.royalsuite.dk, herunder design og produktion af invitationer til lanceringen.
Resultater
Den integrerede løsning har udstyret Marriott med en enkel platform, der ikke kun fremstiller den royale suite som luksusudgaven af et hotelophold, men også som et fleksibelt eventrum. Suiten er perfekt til bestyrelsesmøder, eksklusive private middage, lanceringer, intime koncerter og meget mere.
appsSe alle cases
Andre cases
Horesta
Employer branding kampagne, der skal få de unge til at vælge job i hotel- & restaurationsbranchen